miércoles, 6 de marzo de 2013

Sen tempo

Teño moitas cousas na cabeza. Moitas cousas que me gustaría escribir, moitas entradas que me gustaría facer, moitas fotos que amosar, preparar e reservar. Moitas que me gustaría facer, materializar,...
ás veces parece que todo está ó meu favor: teño un ratiño, a L. está entretida, a Z. non está ou está entretida coa súa irmá, non teño que facer o xantar, nin tender unha lavadora (en parte seguramente porque o Moucho é un amor e xa se encargou diso) e o B. está durmido ou tranquilo, entón póusoo nalgures disposta a facer algunha de todas estas cousas... e non me dá tempo, porque ó velo non podo parar de facerlle fotos.

b11

b2

b4b3

b8

b9

Quen non ía querer conxelar este momento?

Así que síntoo, pero por un tempo ídesvos aburrir do meu namoramento porque apenas teño tempo máis ca de quedar embobada mirando para o meu Tartarouchiño. 

b12


11 comentarios:

  1. Imposible no enamorarse!!!
    Y como molan esas telitas de la colcha... ;-)

    ResponderEliminar
  2. Pues claro que sí, nosotras también nos embobamos mirando a B. Precioso.

    ResponderEliminar
  3. ai que riquiño..... non me extrañas que esteñas todo o dia a mirar para el.... pois aproveitao... que o tempo pasa enseguidiña.... e eses momentos son inolvidables...
    Un bico moi forte
    Vane

    ResponderEliminar
  4. Bufff!! Que precioso é! O neno guapísimo e as fotos chulísimas tamén. Como presta velas! Un biquiño para a gran familia dos Tartarouchos.

    ResponderEliminar
  5. Es una preciosidad este pequechiño!! Esa sonrisota!! como para no enamorarse!!!
    Y ese colorido, que maravilla de fotos!!!!!!!!
    Flipo con la nitidez que tienen. Yo ya no sé si es que Blogger se carga la nitidez o qué, tengo que probar a cargarlas desde Flickr...
    Chulísimas , me estoy dando un repasito por el blog que hacía rato que no me pasaba!

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir