domingo, 1 de abril de 2012

A volta ó mundo en marzo

Había tempo que non facía unha entrada coas fotos do grupo La Vuelta al Mundo, a verdade é que apenas estou a poñer fotos na miña conta de flickr, ando un pouco falta de inspiración e levo xa moito tempo así, pero pasará :)

Hai pouco unha rapaza que coñezo viu as miñas fotos e pediume dúas ben grandes para colgar na súa casa, seguro que as colga antes que as que fixen para min ó mesmo tempo. Fíxome moita ilusión e estou desexando velas postas na parede da súa casa. Cando colgue as que fixen para min amosaréivolas.

Se alguén de vós quere poñer unha das miñas fotos na súa casa ben grandotas (ou algo máis pequenas) podedes escribirme e, sempre que non sexan fotos persoais, falamos. E logo mandádesme unha fotiño do ben que quedan na vosa parede, que me faría moita ilusión!

E bueno, o que iamos, que este mes o tema era o amarelo, e algo saiu en amarelo, aí vos van.

yellow hair

crocus en mi ventana

spring!
122

SE AVISA GRUA


yellow pallet


E para o mes de abril tocan flores, que non me encantan, e este mes xa puxen dúas, así que sospeito que non vai ser un mes moi prolífico. Veremos :)

6 comentarios:

  1. ¡Me encantan tus fotos¡ Te había perdido de vista y te he recobrado... me gusta tu blog.
    Itsaso

    ResponderEliminar
  2. Qué chulas!! algunas te sirven para el tema de abril y todo :)

    Yo también te había perdido y te he reencontrado :)

    saludos,

    maite

    ResponderEliminar
  3. que lindas fotos!!!
    Me gusta mucho la de las rejas amarillas!
    Saluditos

    ResponderEliminar
  4. Qué lindas fotos!! me encantan especialmente la de las rejas amarillas, que tienen el nº122 y también la del portón verde!
    Un saludo

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir