miércoles, 15 de febrero de 2012

32!

O venres deixei atrás os 31 e de agasallo saiume un sabañón, o meu primeiro sabañón, será para ver se caio na conta de que xa non son unha nena :P
Viñeros a tía Lu e Alejandro e xogamos cos xogos novos.

32!

O sábado xuntámonos unhas poucas para darlle ás agullas e Tece e Rasta dixeron que eramos unhas leriantas. E eu digo que elas son unhas artistas :)

serás lerianta

O domingo démoslles unha aperta grande a Rita e a Madro e despedímonos de Mina.
:*

adeus, Mina

O luns volveu ser luns.


8 comentarios:

  1. Felicidades!!!! Por cierto, ese medidor es relindo...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es precioso! Es que hay gente que teje y gente que demás sabe hacer de todo, como estas dos :)

      Eliminar
  2. Parabéns! Pero que noviña que és!

    Non che imaxinaba así... O retrato está moi ben.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jiji, curioso isto de internet, e como me imaxinabas pois?
      Grazas!

      Eliminar
    2. En realidade xa che vira nalgunha que outra foto, pero non tan de cerca. Supoño que esta te retrata mellor...
      Pois xa que digo que che imaxinaba maior, e aquí se che ve unha mirada de neniña... jejeje (iso me pasa con case todos os que sodes máis novos ca min, debe de ser que a que se está facendo maior son eu, ejem...)

      Eliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir