miércoles, 18 de enero de 2012

No coche

Conversa coa Z no coche:
- Mamá, cóntame un chiste.
- É que eu non sei moitos chistes, e agora non se me ocorre ningún, ademáis teño que ir pendente de por onde ir a ese sitio e non me concentro.
- Pois ti moitas veces falas e vas conducindo e si que te concentras!
- ¬¬ ...xa, pero isto é máis difícil porque hai moito que non conto un chiste e non me lembro
- Pois invéntao!
- Pero é que así non teñen gracia, non me saen graciosos...
- Pois a min si que me fan gracia, veña, cóntame un!
- ¬¬ ... pois... ía un home camiñando e caeu.
- He-he (risa forzada). Outro
- Ía un can camiñando e caeu.
- ... hahahahaha (gargallada real) ... si, e ían facendo unha montaña, non? Hahahaha


:D
Non hai como querer rir para rir.

Z :P

4 comentarios:

  1. Dende logo os nenos, como se lles deixe, son máxicos.
    Que ben fas en apuntarllas, vaille encantar lelas cando sexa grande.

    ResponderEliminar
  2. Coido que a Z máis eu imos ser moi boas amigas...
    A min tamén me fixo gracia o chiste!! :P

    ResponderEliminar
  3. Z es la monda. Con su comentario me he reído yo, conste.

    ResponderEliminar
  4. un divertido de Antón para que llo contes á Z:
    Que lle di unha uva branca a unha uva negra?
    RESPIRA!!!!!!!!!!!!!
    :**

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir