domingo, 4 de diciembre de 2011

A tenda Da Tartaruga

Animeime a abrir un recunchiño en Etsy para poñer algunhas das cousas que se me ocorre facer para aproveitar o que teño pola casa ou que alguén me dá, ou ás veces polo placer de probar a facer algo novo aínda sabendo que eu non o vou usar.

Encantaríame facer pedidos especiais, a idea sobre todo de facer cousas con teas ás que lles temos aprecio gustame sobre o demáis, pero non estou segura de poder atender pedidos porque non creo que puidera cumplir coas datas de entrega, así que de momento vou poñer cousiñas que vou facendo eu por aquí, sempre podo atender ós correos se alguén me pregunta e se no momento me vexo capaz facelo e se non non.

Bueno, déixome de lerias e preséntovos a tendiña, que a partir de agora estará nun enlace na coluna lateral.

Para a inauguración temos:

Un coxín de ganchillo e coa traseira feita a partires dunha chaqueta de neno afeltrada

coxín

Bolsiños feitos con retallos de mostrarios

bolsiño

Incluso un aproveitando o primeiro cadrado que fixen de proba antes de comezar a colcha da Z.

bolso

Uns saquiños coa lavanda do noso xardín

lavanda

Os manteliños individuais, que para min son a estrela

manteliño

Un estoxo feito coas teas que me mandou a Anna

estoxo

Hai algún modelo máis na tenda, pero pouca cousa de momento, agardo ir poñendo cousiñas pouco a pouco, segundo as vaia facendo.

Así que queda oficialmente inaugurada a tenda Da Tartaruga! :)
Podedes pasar botar un vistazo. Agardo que vos guste :)

6 comentarios:

  1. Noraboa pola iniciativa Tartaruga :))
    Espero que che vaia xenial, as cousiñas que tes son preciosas e cheas de encanto.
    Bicooo grande


    marta

    ResponderEliminar
  2. Noraboa, Raquel, as cousas que tés son estupendas! Vou agora para alá a vela con mais calma. Os saquiños de lavanda do teu xardín...foi leelo e xa me veu o arrecendo!
    A ver si collo pulo para retomar a miña, que teño todo a medio facer
    Boa sorte!

    ResponderEliminar
  3. Gustame todo!. Un boa idea para os agasallos de Nadal.
    Unha aperta.

    ResponderEliminar
  4. Pois parabéns tamén da miña parte! É todo moi chulo. Que che vaia moi ben co proxecto.

    ResponderEliminar
  5. moita moita moitiiiiiisima fortuna co teu novo proxecto!!!!!!!
    estás chea de creatividade e beleza, ler teu blogue é sempre pra mín fonte de inspiración.
    unha aperta!

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir