sábado, 2 de julio de 2011

A volta ó mundo en xuño

Textos era o tema deste mes. Dificilísimo: difícil escoller o texto, escollr o tipo de letra, a cor, a colocación... houbo tres, non me convence ningunha, pero aí están (e acabo de decatarme de que cada unha está nunha lingua distinta, é o que ten ser plurilingüe :-P)

recordatorio para mí

disfruta el sol

San Xoán

Aínda non se publicou a entrada con todos os participantes no blogue Casi en serio, será hoxe, igual que o tema para o vindeiro mes... a ver que toca.

4 comentarios:

  1. o meu comentario non ten nada que ver co teu post pero chamoume a atención un video... e unha foto????
    http://ullmedia.udv.ull.es/video/83
    coñecialo?
    non che mando o enlace o correo por non abrilo de novo.
    Mil bicos de mel.
    Por certo, que fermosa a foto onde aparecen parte da familia dos tartarouchos!!!! ;)

    ResponderEliminar
  2. Que fotografias tan bonitas!
    me encanta la última! es preciosa, muy romantica!
    UN BESAZOO!

    ResponderEliminar
  3. anavilat, non o coñecía, non, terei que velo a ver cal é esa foto, pero podo imaxinalo ;)

    Juliet, gracias!

    Maggie, no sabes lo que me reí con esa foto porque no lo pretendía y me quedó muy ñoña :D Poner textos en las fotos es muy difícil!

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir