sábado, 12 de febrero de 2011

31

E chegou un ano máis, e este ano vimos de crear un ritual

Con autorretrato de mañá no baño, coma o ano pasado

Happy my day!!!

Retratando canas (coma o ano pasado)

canas
(este ano unha amiga á que había tempo que non vía me preguntou se puxera mechas :D)

Con brownie de chcocolate

1tarteando
Foto do Moucho

case case coma o do ano pasado O.o (non sei por que razón desbordou)

rebordou

Con soprado de candeas, coma o ano pasado

parabéns
Foto do Moucho

Unhas candeas inapagables para garantir a diversión

prendendo

soprando

diversión

Importante ter a bandexa limpa por se hai que comer a tarta dela :D

ñam

E un par de agasallos moi especiais

un debuxo feito pola Z. onde aparece o seu nome e máis o meu (mama) e eu con roupa e indo moi rápido :)

agasallo2

e unha tarxeta perfeta, deseñada pensando en min, e dende logo agasallada por alguén que me coñece moi ben :P

agasallo1

eu

:D
Grazas avoa Olga! :D

Grazas familia!


5 comentarios:

  1. Felicidades!!! Canas y brownie... Seguimos compartiendo gustos!!! Buen comienzo de 31... :)

    ResponderEliminar
  2. Parabéns!!!!mola a tarxeta.
    Mary

    ResponderEliminar
  3. Acabo de descubrir tu blog, a través de otro blog...y creo que me he enamorado un poquito de vosotros. Qué fotos tan bonitas. Un placer conoceros :)

    ResponderEliminar
  4. Moitas grazas amiguiñ@s!!!

    tarta, un placer que nos hayas saludado :)

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir