lunes, 31 de enero de 2011

A volta ó mundo en xaneiro

Este mes o tema do grupo La Vuelta al Mundo foi: o teu espacio.

Así que vos deixo a miña participación deste mes que ademáis son anaquiños da nosa casa, pinchando nas fotos podedes cotillear un pouco máis ;)

Na cociña:

between rain and sun

No salón:

el salón... un día cualquiera

MI sitio / MY spot

No noso cuarto:

Our room / nuestra habitación

No cuarto de coser:

hai un ano
Almost a year ago

e agora
sewing room (now) / habitación de coser (ahora)

Se pasades polo blogue de Jackie Rueda poderedes ver o seu espacio e doutras tres mulleres, pasear por unha pressentación do mural deste mes (no que hai unha das miñas fotos :) ) e pola lista dos participantes da volta ó mundo en xaneiro máis algunha cousiña máis na súa entrada.

Este mes de febreiro o tema será blur (desenfoque), veremos o que sae... e a seguir aprendendo.

6 comentarios:

  1. Me encantan tus instantes....y me encantan tus instantáneas.

    ResponderEliminar
  2. Me encantó la foto de la botella, ya te lo dije en flickr, pero lo que más me gusta es ver como se lo pasan tus hijos con una casa. Ese sí que es de verdad tú espacio. :)

    Conchi

    ResponderEliminar
  3. Lindas fotos!. O meu rincón de costura está comezando a coller forma. É tan emocionante...

    Bicos, de retorno.
    Lucía.

    ResponderEliminar
  4. Tes un fogar cunha luz especial e unhas nenas mui fotoxénicas.
    Toma con calma a escola da maior que alí non comen a ninguén. Maloserá !.

    ResponderEliminar
  5. qué lindos tus hijos. Disfrutan mucho de esa casa tan grande¡¡ Me encanta las telas que usas para la decoración¡¡

    ResponderEliminar
  6. qué lindos tus hijos. Disfrutan mucho de esa casa tan grande¡¡ Me encanta las telas que usas para la decoración¡¡

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir