martes, 31 de agosto de 2010

A volta ó mundo en agosto: sol

E a verdade é que creo que foi un tema axeitado para este mes aquí, e as fotos destes últimos días me saben a despedida, igual que a festa do sábado, a despedida do sol, e do verán, e gardar a súa luz para o inverno...
E ademáis, me gusta fotografar o sol :)

Vouvos deixar as fotiños coas que participei este mes no grupo La Vuelta al Mundo.

sol horiz 1
sol vertical
sol horiz 2

Se queredes velas máis grandes podedes entrar no albume de flickr, algunhas teñen algunha máis de agasallo nos comentarios.

E non deixedes de pasar polo blogue de Jackie a ver a sua entrada-resumo deste mes, hai unha chea de belezas soleadas, e entre elas hai unha foto miña! Que ilusión!

E ademáis podedes dar a volta ó mundo a traves doutros participantes do grupo este mes.

Gozade dos últimos raios de sol do verán!


(PD: estou pensando se incluir ou non unha conta pro de flickr na miña lista para futuros agasallos, o que me detén é que ata agora non a necesitei e en canto a teña e se me acabe vouna botar de menos, pero estame dando mágoa que me desaparezan as fotos da miña galería...)

7 comentarios:

  1. Oi tudo bem? Eus gosto muito de suas fotos, muito mas bela das minhas ;)
    Um prazer...

    ResponderEliminar
  2. Hola Raquel, son bellísimas estas fotos! Es un placer venir a visitarte :) Te mando un beso grande!

    ResponderEliminar
  3. No entiendo mucho de gallego... ¡me encantaría poder leerte más!, pero las fotos son muy lindas y con poder disfrutarlas ya estoy feliz.
    Un abrazo y un beso gordos.

    Sol.

    ResponderEliminar
  4. giozi, gracias! Has escrito en portugués, que es lengua hermana de nuestro gallego :)
    Sol, puedes intentar descifrar algo con el traductor que hay en la colunma derecha, pero casi se entiende menos que si lo lees directamente, ojalá funcionaran mejor :(

    Gracias a todos y todas!

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir