jueves, 1 de julio de 2010

Dando a volta ó mundo en Xuño

Qué complicado este mes no grupo de La Vuelta al Mundo, había dous temas, o primeiro, para a primeira seman, era fotografar dúas candeas e felicitarlle o cumpreanos ó grupo, eu tiña a idea na cabeza, e ata lle pedín material á avoa Olga que quedou encantada de que levara máis trastos da casa, pero non me deu tempo a facer a foto, así que reconvertín a idea para o segundo tema do mes: Autorretratos.

La elegida, historia de un selfie y una rendición.

Se pinchades na foto podedes ver parte da odisea que tiven para sacala, así que despois desta decidín que o que me gustaba de sempre era retratarme nos reflexos, e iso foi o que fixen, compartín co grupo unha foto de hai uns meses e outras 3 novas que vos deixo aquí para que as vexades e vos animedes a participar se vos apetece, este mes o tema é o Arco da vella! Encántame!

reflexos de arte Lista para comezar! / Ready to start! (explore! ¿?)
aquí estoy yo! / here I am Hora ¿perdida?

Podedes seguir a cadea de blogues para a semana no blogue de Jackie Rueda Casi en serio

4 comentarios:

  1. Tus fotos son distintas, tienen su punto y eso las hace geniales! me encantan! Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Qué genialidad de fotos! Había visto sólo la del reflejo en la puerta y me había encantado, pero ahora que veo la de los pies, no sé cuál elegir! Qué mirada tan original. Felicidades!

    ResponderEliminar
  3. Que originales! la del pastelito con la lampara del mundo... simplemente preciosa . un saludito

    ResponderEliminar
  4. Gracias!

    Sé que hay dos comentarios pero no sé por qué sólo me aparece uno.
    Gracias a las dos igual :)

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir