viernes, 14 de agosto de 2009

Secuencia nun coche

- Bebé sentada na silla e tranquila.
- Bebé sentada na silla enredando cun xoguete.
- Bebé intranquila. Mamá cambia do asento dianteiro ó traseiro. Cambio de xoguete.
- Bebé enreda dous minutos co novo xoguete.
- Bebé cabreada. Mamá canta unha canción.
- Bebé cala, un minuto.
- Mamá canta cancións e acena coas mans.
- Bebé cala o pouco que duran as cancións e berrea con todas as súas forzas. Parada. Teta.
- Bebé feliz. Mamá pousa a bebé na súa silla.
- Bebé berrea con máis forza que antes (e parecía imposible). Mamá dálle algo novo e marabilloso.

no coche

Fin :)

5 comentarios:

  1. :-D Qué sinxelo é as veces atopar algo para que os nenos enreden (nunca mellor dito)

    ResponderEliminar
  2. Eu son unha experta dándo o peito no coche, o meu é contorsionismo puro!! e ás veces chegamos a destino e teño un mareooooo, mas non aturo os choros!

    biquiñosssssss

    ResponderEliminar
  3. Meni, eu esquecinme de comentar esa parte, que tamén a houbo, pero non funcionou. Eu devezo polo funcionamento dos trens en Galicia... pero nada, imos a peor.

    ResponderEliminar
  4. Si es que ya se le ven mañas (como se dice por aquí)... ;)

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir