lunes, 13 de julio de 2009

Baby Surprise Jacket

Pero non a fixen eu, non, tiven a sorte de que a miña unha vez compañeira swapetinera, Vega, me mandase un paquetiño co favor que lle pedín e ademáis uns agasallos para as pequenas tartarouchas:

baby surprise jacket de Vega

Baby Surprise Jacket de Vega

A tan famosa Baby Surprise Jacket de Elizabeth Zimmerman para a L., cunha la super suave da que me manda a que lle sobrou tamén e cunhas cores que me encantan.

A vaquiña

E unha vaquiña para aumentar a nosa familia de madeira para a Z. Preciosa, para que o papá poida curala :)

E non tiven tempo aínda de facerlle unha foto, pero téñovos que amosar a letra que ten esta muller, que cando vin a cartiña que me escribiu prométovos que me acheguei e toquei as letras a ver se as fixera o ordenador, pero que va! Son aínda mellores, e para unha namorada da papelería coma min son outro agasallo máis.

Moitas grazas, Vega
:*

7 comentarios:

  1. Que guapa esta Lagoa sentada soíña perfetamente.
    Xa tiña gañas de que se puxese a funcionar de novo o voso blog.
    biquiños
    Mary

    ResponderEliminar
  2. ¡Vaya preciosidad! (¡La chaqueta también!)¿Que tal va la manta de los 700 grs.? :DD

    ResponderEliminar
  3. Si, Mari, as fotiños son xusto de antes das vacacións, así que agora aínda se ten mellor :)

    niunpuntoatras no te rías de mi manta, que ya verás tú cuando llegue al kilo 300 :D
    Pondré fotitos en breve, espero, y no sé si pedirle a mi suegro que pele a sus recién adquiridas ovejas y unirme a la fiebre lanar que tenéis todas con los vellones a vueltas... tentador, te voy siguiendo.

    ResponderEliminar
  4. a chaqueta é preciosa pero ademais a nena está tan bonita!!! para comela

    ResponderEliminar
  5. Ains... pero que guapa!!!! Qué rápido está creciendo... Todos lo hacen a la misma velocidad??? :)
    Mi padre también tenía vacas. Ya no, que está un poco mayor. Ahora se ha quedado con dos cabritas con las que hace queso. Cuando era pequeña una de las cosas que más me gustaba era ir con él cuando tenía las vacas en el campo y tomar leche recién ordeñada con gofio y azúcar... mmmmm!!! que delicia!!! :)

    ResponderEliminar
  6. ¡Qué calma, dá gusto vela! E a chaqueta quédalle de medo.
    Apertas!

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir