miércoles, 10 de junio de 2009

De novo en vieiros

Desta vez enterámonos grazas á Meninheira de que en Vieiros estaban a utilizar unha das nosas imaxes para ilustrar A mellor resposta para o idioma.

Por sorte estamos dacordo en que debemos sentirnos orgullosos do noso idioma, que non pecha ningunha porta e si pode abrilas, e que non é un obstáculo para o entendemento, exemplo diso son as lecturas e comentarios de Adijirja neste noso recunchiño e todas estas respostas (e estoutras) no blogue de Meninheira que so me enchen de felicidade.
A única mágoa que sinto é que os galegos non lle deamos importancia nin lle poñamos tanto interese a algo que é noso... temos moita autoestima que sanar, que todo o de fóra é sempre mellor

Madia leva que nos sentimos orgullosos, pero vémonos na obriga de engadir este parágrafo na coluna dereita do noso blogue:

Por favor, escríbenos antes de usar algún contido ou imaxes deste blogue. Non hai problema en que poñas un enlace ó noso blogue, pero non copies imaxes ou texto sen o noso permiso, dános traballiño facelo e gústanos saber onde aparece. Grazas!

2 comentarios:

  1. Me cuesta, pero estoy en ello. De cualquier forma, merece la pena hacer el esfuerzo... ;))
    Lo que comentas de las fotos es uno de los inconvenientes de este medio. La libertad, a veces se convierte en libertinaje y parece que todo lo que se publica es a su vez público para disponer lo que se desee. Tengo un amigo que hace fotos deportivas muy buenas y hace poco vio una de ellas en un cartel de una competición de ciclismo; incluso le habían cortado la firma!!
    A mi tampoco me importaría que cogieran mis imágenes si a alguien le gustan (no dejan de estar colgadas en la red), pero el detalle de hacerlas a su vez públicas... pues no está mal que por lo menos te lo digan...

    ResponderEliminar
  2. Uf, que fuerte lo de tu amigo, la gente no tiene en cuenta el trabajo de los demás, es una pena.

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir