lunes, 11 de mayo de 2009

De volta e fora

A miña cámara estivo fora un par de semanas, boteina de menos, é que as cousas non saben igual xa sen ela, había tantas cousas por fotografar... foi de voda, coido que o pasou ben este par de semaniñas que non a vin, pero xa está de volta e para celebralo tivemos unha pequena sesión de foto no xardín, que mellor que celebrar a súa volta fora?

(Védesme moi materialista? A cámara é unha desas cousas ás que lle collo cariño... esta xa é a "miña" cámara :-P)

do xardín

2 comentarios:

  1. xa me ensinarás a facer esas fotos tan fermoosas que eu ando en probas dende que temos dende fai pouco unha cámara como a túa....pero non teño tanta arte!!!! moito teño que fedellar!

    ResponderEliminar
  2. Ai si? Que guai! Non te creas que sei moito, todo o que sabia se me foi co tempo e cos puerperios ;-P
    Se tivera as mans máis libres e algo máis de tempo para fedellar... que ganiñas!! :)

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir