miércoles, 18 de marzo de 2009

Tod@s queren ter un bebé no colo

... e non saben que facer para obtelo.

Téñoo máis que comprobado, a maioría, agás os que nos coñecen ben, disfrázano de axuda en momentos nos que flaqueamos e róubannolo diretamente dos brazos.

"Cóllocha eu, atende á Z. que chora"
"Dama que así podes columpiala"
"Así podes comer a gusto"
...

Hai mil e unha frases similares que serven para que a L. sexa arrebatada dos nosos brazos en situacións límite. E canto máis pasa, máis molesta.

Porque a miña filla non me impide facer todas esas cousas que a xente pretende, porque crean barreiras entre as irmás: fanlle pensar á Z. que a súa irmá pode ser un estorbo, e xa será abondo duro para ela para que os demáis alimenten as diferenzas. Hai aloumiños para a Z. cando estou coa L. e cando non está nos meus brazos tamén, non necesito que a separen de min, e non é realista, na casa, no día a día ninguén me vai coller á pequena cando a Z. chore por algo non tan importante e doeme que ela o vexa como a norma porque "todos" lle dan a razón.

Tan difícil é pedirnos que llela deixemos coller un minutiño e non roubala con excusas?
É certo que a resposta pode ser que si ou que non, pero querer coller un bebé no colo sen ningunha "razón" non ten nada de malo, NADA.

3 comentarios:

  1. Mmmmm,penso que eu roubar roubeina pero sen excusas... :P

    ResponderEliminar
  2. Es curioso... Me ha venido a la mente cuando mis sobrinos eran pequeños e íbamos a casa de mi hermana. Por nada del mundo quería que los cogieran "porque se acostumbraban". Desde hoy miro hacia atrás y pienso, pues claro que se acostumbran... a quién no le gusta estar abrazado, calentito y protegido?? Realmente es donde mejor deben sentirse.
    Vivo a tres islas de distancia de la casa de mis padres y mi hermana. Eso muchas veces me entristece, pero otras pienso en lo liberador que va a ser poder criar a nuestros hijos sin toda esa "sabiduría" que posee el que ha tenido hijos y de la que carecemos tooooooodos los demás.
    Un abrazo,

    ResponderEliminar
  3. Adijirja, nosotros también vivimos algo lejos de la familia, pero consejos los hay igual por todos lados, y algunos no son consejos sino órdenes.
    De todas maneras no son un problema cuando se tienen las cosas muy claras (aunque sí que son una molestia ;-) )

    Aivou, ti non roubas nada :*

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir