lunes, 6 de octubre de 2008

Cando sae?

Crin que a conversa que tivemos a Z. e máis eu onte na viaxe de volta a casa tivera algo que ver cunha conversa anterior cos avós, pero despois de preguntarlles, resulta que con eles non falou disto, saben que non queremos que se agobie antes de tempo co tema do novo irmán.
E parece que pasa do tema ata que nunha destas che descobre que ela vai mascullando o asunto por dentro.

Z: Mamá, ti que tes?
Mamá: Que teño onde?
Z: Na barriga.
M: Un bebé.
Z: E cando sae o bebé?
M: ... pois cando poñan a estreliña na casa das letras vermellas entón xa sae o bebé.
Z: Vale, e eu cólloo.
M: Vale, cando saia cóllelo ti. :-)
...

Z: E cando saia téñolle que amosar a Olivia (a nosa gata)
M: Claro!
Z: E Olivia vai coller ó bebé.
M: Non, Olivia non pode coller ó bebé porque non ten mans.
Z: Pero eu si que teño mans e podo coller ó bebé.
M: Si, ti si.
Z: Pois eu quero velo.
M: Pero é que agora o bebé aínda é mi pequeniño, e ten que medrar máis dentro da barriga para poder sair.
Z: E ten que romper a barriga para sair.
M: Non, non ten que romper a barriga, sae pola vulviña.
Z: Pola miña?
M: Non, pola de mami.
Z: Ah

:-)
Que máis haberá dentro da súa cabeciña?

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir