martes, 19 de agosto de 2008

Gorriños e outras calcetas

Por fin fixen os gorriños, grazas á desfeita que provocou a Galla lembrei as miñas Addi de 80 cm e decidinme a intentar o magic loop, que resultou ser moito máis doado do que pensaba, a verdade é que nin sequera mirara nunca en que consistía...

O caso é que agora teño máis posibilidades coas miñas agullas, incluso creo que poderei facer a pinwheel para a Z. E así, de paso que vou collendo soltura, doulles unha posibilidade ás knit picks que me gustaban moito máis que as denisse :-), agora xa non me urxen.

Veña, van eses gorriños: merquei un novelo máis de Katia diana en cor morado para completar, así en vez de facer un puiden facer dous.
O primeiro intento quedou pequeno, así que o modelo final cambiou lixeiramente con respecto ó orixinal.

O primeiro intento de magic loop


O resultado final foi este:

gorro para Z.

gorro para Z.

Patrón: Kim's hats do last Minute Knitted Gifts
Agullas: 4,5mm
Lana: katia diana, con restos e un novo novelo morado.

Tecido en talla de muller (80 puntos) e 14 cm ata comezar as diminucións.
Este co basic roll brim.

O do bebé en talla toddler (64 puntos) e 12 cm ata comezar as diminucións, e co garter brim.

gorro para bebé

Por certo, menuda diferencia tecer coas pony ou coas de bambú e tecer coas addi, bufff, eu quero pensar que estas cousas non son tan importantes, e despois... dende logo son tamén un aforro porque as pony, non sei se lle pasará ó resto do mundo, pero a min as puntas gástanseme en nada, seguen valendo para tecer, pero o resto de comodidade é importante.
Se fose hoxe coido que comezaría por mercar un xogo de intercambiables, de knit picks agora que xa sei utilizar os cables longos para medidas curtas, e supón un aforro importante, seguro, para non ter que andar buscando agullas para cada proxecto, que moitas veces non se atopan nas tendas.

O outro día Olivia enlazou nun dos seus comentarios no blog estas preciosidades de cobertores e suxeriume que tecera algún, e o caso é que xa tiña un par de patróns buscados dende hai tempo na miña lista de cousas que me gustaría tecer, de feito intentei facelos a partir de uns que lle mercara á Z. cando pequeniña e que non fun quen. Agora poida que me anime, porque a verdade é que me apetece, así que posiblemente estea entre este dos baby bell bottoms ou estoutro dos baby denim drawstring pants, tamén do Last Minute Knitted Gifts. Por suposto na miña propia versión: mirade os primeiros que chulos quedan con las jaspeadas (ou como se chamen) e tamén os segundos.

Ata o vindeiro avance tecedor.

6 comentarios:

  1. Que bonito. Me encanta tu niño, tan quietito y entretenido mientras le sacas la foto con el gorro puesto, parece un pequeño marcianito con sus antenas/agujas :)

    ResponderEliminar
  2. Cantos proxectos... e que chulos!, estás feita unha artista (xa me explicarás o do magic kinder ese ;oP).
    Pilar... que la Z. es una niña... :o)

    ResponderEliminar
  3. Las circulares de Pony son un invento del diablo...jamás he tejido con nada peor. Por supuesto mi primera experiencia con circulares fue con unas Pony y fue descorazonador, menos mal que poco después decidí invertir en unas Addi y me dí cuenta que tejer con circulares puede ser toda una gozada ;)
    Qué lindo el gorro, todavía le debo uno al sambo, pero me dan una pereza...

    ResponderEliminar
  4. Muy bonitos los gorros y Z también.
    Al final sí compré el patrón, otras veces he escatimado en cosas más necesarias, pero en fin, fue un capricho.
    (...yo tejo con circulares pony y no me parecen tan malas...quizà es porque no he probado mejores :))

    ResponderEliminar
  5. Deixeite un mimiño:
    http://dalleuncolinho.blogspot.com/2008/08/seguen-mimarme.html

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir