jueves, 24 de abril de 2008

Swapetines · Recibidos

Chegaron!! Hoxe timbroume a carteira cunha chea de cartas e un paquetiño, ben!!!

Llegaron!! Hoy me timbró la cartera con un montón de cartas y un paquetito, bien!!!

Swapetines · Recibidos!!!

A miña sorprendedora foi Cristi e dentro do paquetiño atopei unha postal da súa terra Chile, que xa está na miña parede co resto da coleción, un chaveiro de lobo con pel de año que a Z. lle fixo moita gracia, e unhas flores preciosas para un broche. E, por suposto, os calcetíns, os meus calcetíns, que xa vedes que me van perfetos, encántame a cor e o modelo, xa non terei que tecelos para min, e ficháraos cando os vira no seu blog :), e son moooooi quentiños, grazas, grazas, grazas. Foi todo un acerto, e vounos usar moi a gustiño.

Mi sorprendedora fue Cristi, y dentro del paquetito encontré una postal des u tierra Chile, qeu ya está en mi pared con el resto de la colección, un llavero de lobo con piel de cordero que a Z. le hoizo mucha gracia, y unas flores preciosas para un broche. Y, por supuesto, los calcetines, mis calcetines, que ya véis que me van perfectos, me encanta el color y el modelo, ya no tendré que tejerlos para mí, y los había fichado cuando los vi en su blog :), y son muy calentitos, gracias, gracias, gracias. Fue todo un acierto, y voy a usar mis regalitos muy a gusto.

Swapetines · Recibidos!!!

9 comentarios:

  1. que bueno que te gustaron!!! y veo que te quedaron bien ...igual si quieres el patron ...te lo mando...
    me gusto mucho participar en este intercambio...

    ResponderEliminar
  2. Ayyy pero que bonitos que son. El patron me gusta, parece un bosque de bambu. Al broche le tengo echado el ojo desde hace tiempo. Que suerte has tenido, disfrutalos.

    ResponderEliminar
  3. Son preciosos, y parece que te ha calculado muy bien la talla :)

    Mil gracias por participar en este sarao :)

    ResponderEliminar
  4. ¡Qué bonitos! Que los disfrutes y ¡enhorabuena por tu nuevo peque! :)

    ResponderEliminar
  5. Cristi se paso!!!! le quedaron preciosos!!!! se ven super comodos y calentitos... Felicidades amiga por tu sorpresita....

    Cariñitos!!

    ResponderEliminar
  6. si, teño moita envexa, da boa, pero é que eu tampouco llos fago a ninguén, non teño tempo para eses marabillosos caripins, ua, terei-me que poñer pero só se é para pequerrechos jeje

    ResponderEliminar
  7. Muchas gracias a todas, la verdad es que sí que se lo curró y le quedaron superchulos. Bueno, que a mí me encantan!

    Olivia anímate muller, se o bo que ten tecer calcetíns para adultos é que aínda que che leve meses rematalos ós adultos non nos medra o pe. ;-)

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir