domingo, 2 de marzo de 2008

Teas

Hoxe vai de tecidos, pero doutro tipo.

Viñeron os avós tartaruga de visita dominical e trouxeron a tea para a bandoleira de Eli, mercouna miña nai porque aquí non atopei nada de nada, é 100% algodón e bastante xeitosiña. Fáltame recibir as anillas para poñerme a preparala e coser. E seguramente me dará para un par delas máis se quero... ou algunha outra cousiña, xa verei.



para a bandoleira de Eli



E teño gardadas unha chea de mostras de tecido que miña nai sacou duns mostrarios de roupa de berce que estaban atrasados. Lembrouse das miñas aficións manualidosas e pensou que poderían valerme para algo todos eses pedaciños de tea. Aínda non sei a que adicalos, se cadra para o meu primeiro proxecto de patchwork, ou algún boneco... ou igual quedan metidos no armario por moito tempo agardando a que me decida, como a maioría das veces (tendes que abir as portas dos mobles da miña casa... ou mellor non :-P).



Mostras



Ademáis sempre miña nai sempre trae algunha cousiña que sabe que me pode gustar, desta vez foron uns calcetíns usados unha vez por meu pai e reducidos de tamaño máxicamente grazas á sacadora, un cepillo para o pelo que algún día poderá ser útil (cos pelos que ando hoxe non moito), un bote de vaselina con cheiro a algunha froita exótica, e o produto estrela: unha bolsa camiseta de tea, como as do super pero reutilizables.

Quedei moi contenta con este porque sempre ando cunhas bolsas de propaganda electoral que son bastante resistentes, aínda que non teñen moito espazo, son as típicas de asas, e ocupan bastante, e cando me agasallaron coa máquina de coser unha das primeiras cousas que mirei de facer foi unha destas bolsas para facer a compra.

Aínda gardo o enlace para facelas nalgún momento.



Nota para a swapetina: non tiven moito tempo para tecer e o pouco que levaba adiantado tiven que desfacelo por un par de erros, pero xa está solucionado e case rematado o primeiro do par, grazas tamén á visita dos avós. Agardo poñer algunha fotiño axiña.

Nota para la swapetina: no tuve mucho tiempo para tejer y lo poco que llevaba adelantado tuve que dehacerlo por un par de errores, pero xa está solucionado y casi terminado el primero del par, gracias también a la visita de los abuelos. Espero poner alguna foto pronto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir