martes, 4 de marzo de 2008

Swapetines · Mata Hari chocolate

Así se chaman os calcetíns da miña sorprendida. Non teño moito tempo para tecer, así que o traballo vai lento, fixen ben comezar axiña.
Agardo que lle gusten, de momento estou a piques de rematar o primeiro.
Escollín este patrón porque despois de tecer os Anastasia quedáronme ganas de facelos de novo nunha cor máis escura, para que destaquen os calados coa pel branca, así que esta era a ocasión ideal, pero para non repetir patrón escollín estes Mata Hari, co deseño tamén en espirais pero aínda máis sinxelo.

Así se llaman los calcetines de mi sorprendida. No tengo mucho tiempo para tejer, así que el trabajo va lento, hice bien empezando pronto.
Espero que le gusten, de momento estoy a punto de terminar el primero.
Escogí este patrón porque después de tejer los Anastasia me quedaron ganas de hacerlos de nuevo en un color más oscuro, para que destacasen los calados con la piel blanca, así que esta era la ocasión ideal. Pero para no repetir patrón escogí estos M;ata Hari, con el diseño también en espirales, pero aún más sencillo.

Mata Hari chocolate

Mata Hari chocolate

5 comentarios:

  1. que ricos se ven , yo hoy empiezo los de mi swapetina , pero esta semana empiezo los examenes en el master asi que tampoco tengo mucho tiempo para avanzar, pero antes de dormir para descansar el cerebro me ayuda..esta noche espero publicar fotos del avance

    ResponderEliminar
  2. unha preciosidade...
    oe quehai temo qeu non vou a Lola Botona, estoy na fase libros ilustrados e os de Trama (que xa me tratan como da casa hai tempo)venme mínimo unha vez á semana. O do alternar manualidades con ilustración xa hai tempo que é unha constante. Estou deizando pasar o tempo pero ás mañás, mellor a media mañá teño un anaquiño para tomar un te, se queres levoche un libro. Hoxe traballo de noite pero o venres ou a próxima semana, ou quedamos no parque se non chove, bx

    ResponderEliminar
  3. uy.. tienes mucha razon en tono mas oscuro se aprecia mucho mejor el detalle.....

    Precioso!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Jeje, pois en Trama tamén estiven eu onte encargando algún libriño... mira ti.
    O venres temos reunión de Bico de leite pola mañá, pero para a semana encantada de quedar!! Conta, iso si, que eu vou coa Z. así que non teremos moita tranquilidade ;-)

    Cristi, estoy deseando verlos!! Iré a ver esa foto.

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir