miércoles, 5 de marzo de 2008

Máis dos meus pelos

Cando puxen os meus pelos rizos pedinlle á perruqueira que me explicase como se peiteaban, xa que eran unha novidade para min, non tiña nin idea do que se facía. Respostoume que iso era o que tiña que facer, non facerlles nada, que peitealos non se me ocorrese, que os deixase secar ó aire con algo de escuma ou auga de peiteado se quería marcar o rizo, e co secador e cara abaixo se quería que collesen volume.

O caso é que eu son moi galvana en canto a beleza se refire (e no demáis tamén, non o vou negar :-) ), así que o de escuma e secador non é para min. Comezaba a pensar que era máis cómodo o meu pelo liso (ou rapado) de sempre, e nunca sabía cómo me ía quedar o pelo, aínda que fixese as mesmas cousas non sabía cal ía ser o resultado. Aínda non lle pillara o truco, vaia.
Decidín entón deixalo ó seu aire, e o primeiro día garda algunha forma, pero o segundo gustábame máis, todo alborotado despois de durmir, así que onte á noite ocorréuseme que xa que hoxe o ía lavar podía pasarlle un cepillo a ver que pasaba. O certo é que lle tiña medo a que se me fixese un nó xigante, ou algo semellante despois do taxante "nin se che ocorra peitealo!!!" da miña perruqueira, pero...

Pelos

Pelos

...este é o resultado, e encántame!!!

Coido que era o que necesitaba, polo menos hoxe :-P

A ver se lles collo xa o xeito ós meus novos pelos.

1 comentario:

  1. hm, no sé como estaría el primer día, pero me gusta como està ahora tu pelo, y el pañuelo también :)

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir