domingo, 17 de febrero de 2008

Swapetines

Xa que o intercambio é de hispanoparlantes, pois estes post irán en galego e en castelán, así se queredes podedes aprender algunha palabra noutro idioma novo... eu creo que se entende ben, e é doado, pero non son moi obxectiva, claro.

Ya que el intercambio es de hispanoparlantes, pues estos post irán en gallego y en castellano, así si queréis podéis aprender alguna palabra en otro idioma nuevo... yo creo que se entiende bien, y que es fácil, pero no soy muy objetiva, claro.

Xa teño vítima para recibir os calcetíns que eu teza... e xa me puxen a pensar... menos mal que remirei as indicacións que me deu porque os meus primeiros pensamentos pasaban por alto precisamente o único "non" que aparece en todas elas!! Pois menuda sorrpresa ía levar a miña sorprendida se recibe xusto o que non quería... menos mal que durou so uns segundos ;)
A miña cabeciña xa está dando voltas.

Ya tengo víctima para recibir los calcetines que yo teja... y ya me he puesto a pensar... menos mal que remiré las indicaciones que me dio porque ¡¡mis primeros pensamientos pasaban por alto el único "no" que aparece en todas ellas!! Pues menuda sorpresa se iba a llevar mi sorprendida si recibe justo lo que no quería... menos mal que duró sólo unos segundos ;)
Mi cabecita ya está dando vueltas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir