domingo, 27 de enero de 2008

Voda-Bautizo

Voda

Onte fomos de festa, un bautizo e, dúas horas despois, a voda de seus pais.
A festa estivo ben, pero a miña parte de nai, a máis importante hoxe en día, sufriu moito. Xa levaba días pensando como sería a cerimonia da voda, sei que tradicionalmente a voda suponse que é o día especial dos noivos (digo suponse porque moitas veces é un agobio), pero quería pensar que estes noivos non celebrarían o seu día, senón o día da súa familia, ó ter un fillo, e máis ó bautizalo unhas horas antes, crin que o farían partícipe da súa celebración.
Non imaxino voda máis especial que unha cos noivos namorados, mirándose como se miran os namorados e cun neno nos brazos... pero non. Nada máis lonxe da realidade, na que bautizaron ó bebé de 4 meses ás 11 da mañá, e a nai-noiva non volveu tocalo en todo o día. Ela viviu a súa festa mentres o neno pasaba todo o día no colo dos padriños, nin sequera se achegaba a ver como estaba... non o entendo, non podo entender como se sentía, non me colle na cabeza, nin no resto do corpo... e sufrín, sufrín moito.
E vendo á madriña darlle un potito que aínda non sabía deglutir, co método meto culler-meto chupete-inclino neno cara atrás... non lle diría nada á nai, así que aínda menos á madriña... pero sufría.

O resto dos nenos pasámolo ben, polo menos cando non pensabamos nel...

Voda

Voda

2 comentarios:

  1. Desde luego hay gente para todo...y estoy contigo, no se puede entender semejante actitud.
    Me encantan las fotos, pero sobre todo la última ;)

    ResponderEliminar
  2. Acabo de entrar por primera vez en el blog y me parece muy bonito e interesante, pero también me llevé una desilusión al leer el artículo “boda”.
    Creo que cuando se hace un comentario sobre alguien, se debe tener mucho cuidado con lo que se dice, ya que lo que es verdad para uno, no lo es para los demás. Y el tema es mucho mas delicado si pensamos que se opina sobre una “MADRE”.
    Decir que fue un día muy especial, en el que se celebraban dos acontecimientos: bautizo y boda. Según tu comentario (muy personal), pero el único que se hace público y sobre el que los demás se hacen una opinión, la novia/madre, no hizo caso de su hijo en ningún momento. Quiero decirte, que a pesar de ser un día en el que tienes que estar pendiente de un montón cosas y personas, en todo momento, estuvimos pendiente de nuestro hijo, no a lo mejor todo lo que se merecía, pero eso también fue posible, porque sabíamos que estaban en las mejores manos del mundo en aquel momento, sus padrinos. Además de ellos, a su alrededor siempre tenía a su hermano, abuelas, tíos, primos…., y aunque no lo hayas visto, a sus padres.
    Tú, como madre, deberías saber el dolor que puede producir el que alguien diga que no atiendes a tu hijo, y más, si es parte de tu familia quien lo dice.
    No sé si la madrina habrá leído esta entrada, pero seguro que tampoco le habría parecido muy acertado el comentario que haces sobre ella, ya que parece, que en vez de darle de comer, lo está embutiendo. Y tú sabes que es una gran madre, tía y madrina.
    Todo este comentario lo hago desde el cariño, ya que eres parte de mi familia, pero para que cuando sigas haciendo “público” lo que piensas, medites un poquito más lo que vas escribir, pues las palabras pueden hacer mucho daño.
    Bicos.

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir