jueves, 3 de enero de 2008

Ano novo, vida nova

Necesitaba un cambio, unha vida nova, e que mellor ocasión que aproveitar o comezo do novo ano para intentalo.
E que é o primeiro que se fai cando se necesita un cambio na vida? Pois, polo menos no meu caso, cambiar de peiteado.
Se alguén o dubida... son eu, mirade senón o meu rabiño coa boliña ben gastada, e as gafas son inconfundibles, non?

Novos pelos Novos pelos

Novos pelos Novos pelos
Hai que dicir que aínda non lavei o pelo, así que a ver cal é o resultado cando seque na casa ó seu aire.
Sei que todas as amigas e coñecidas co pelo rizado me van dicir que estou tola... e si, é certo, estou tola, pero de momento téñoo asumido e lévoo bastante ben ;-)

1 comentario:

  1. Pois digan o que digan as do pelo rizo eu tamén son das entusiastas do rizo-cambio de look :)
    Perooooo... "vaite lavar porcona, vaite lavar...", veña que o pelo rizo se seca ó seu aire queda aínda mellor...
    Guapaaaaaaaaaaaaaaaa :*

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir