lunes, 3 de diciembre de 2007

Máquina de coser

Regalouma meu pai, dunha oferta do Lidl.
Levaba tempo dicindo que me gustaría ter unha e agora entroume o pánico. Xa a teño e non sei nin por onde agarrala. Sei que se a deixo na caixa non vou aprender a usala, así que teño que buscarme un rincón onde colocala e facer o meu atelier, permanentemente á vista para que non me dea pereza collela nos poucos e curtos ratiños mortos.
So que me da medo tela e non aprender nunca a utilizala... se puidese aprender a facer patchwork creo que me animaba máis axiña...

Quero máis tempo para gozar do mundo!!!

1 comentario:

  1. Enhorabuena ;)
    A mi lo de coser no me tienta mucho, aunque me gustaría aprender a hacerlo a máquina que seguro que es más entretenido. Estoy deseando ver tus progresos.

    ResponderEliminar

Conta, conta...

Por se queres compartir