sábado, 22 de diciembre de 2007

Eses tipos...

Onte fun dar o meu paseiño da tarde coa Olga e o Nuno, o veciño e a rapaza que se encarga de coidalo mentres seus pais traballan. Fomos tomar un café á panadería e ver ós cans do vecindario (volveron criar os bulldogs americanos e teñen dous cachorriños, e a Chula, a mastina xa está totalmente cega e dame dor vela, ten un aniño e glaucoma nos dous ollos aínda que según os donos son cataratas...), e mentres viamos á Chula por segunda vez na tarde, avisoume Olga dos hmes que subían dende a nosa rúa e cara nós:

- E eses tipos que fan por aí? Uuuuuuui, non che me gustan nada,...

E mirei:

- Eses? Olaaaaaaaaaa!!!!! Son colegas meus!!!!

Pois si, onte tivemos visita prevacacional de Senén e Pabliño, (morenazos con barbas, e Pabliño moi ghuapo con bufanda amarela e negra de raias e un sombreiro de pana chulísimo) un gustazo telos na casa, a ver se máis a miudo antes de que desaparezan e se embeban na vida laboral.

Ademáis preguntaron que tal me parecía facer outro xantar de reunión na primavera: guai!!! Que me vai parecer? Encantada!

Falamos un bo cachiño e entre outras cousas contáronme que o noso (seu) Rober Bodegas gañara o concurso de TVE "El rey de la comedia", un pouco puteado pola audiencia e os cambios de formato e de días. Ten actuación para a gala de fin de ano, seica, a ver se botamos unhas risas.

Un bico para os medio-lugheses todos, xa teño ganas de vervos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir