martes, 11 de diciembre de 2007

Calcetas

Non sei cando saiu o knitty de inverno, pero eu vino hoxe e a primeira vista hai varias couiñas que me gustan: Sally, a eco fada que é chulísima; e Abotanicity, que non sei se estarei disposta a fecelo (coma catro pares de calcetíns... bueno, como eu non medro, igual en catro anos aínda me vale... cando decida que talle é o meu, claro 170, 57 kilos..., brazos longos... non, non o vou facer nunca).

Ademáis intento facer algo dos Anastasia que comecei alá por maio, íallos regalar á tía Rita polo cumpreanos, e sei que se me esqueceu o día (por que non o tiña no calendar?) e xa pasou e aínda están sen rematar, e a 4 voltas cada dous días... vaia, que non os acabo este ano.

Anastasia socks

O caso é que me puxen a mirar os que hai por Ravelry e as súas diagonais non son chungas como as miñas, que estou a facer mal?

Anastasia sock a medias

Pensei que podía ser que fixera mal os aumentos (yarn over ou lazada, creo) pero as últimas voltas fixen a lazada no outro sentido e non aprecio diferencia ningunha. Será outra cousa? Tendes algunha idea? (na maioría do calcetín fixen o da dereita onde aparecen xuntos).

Os yo

yo 1 yo 2

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir