viernes, 28 de diciembre de 2007

Agullas

Agora que xa decidira que coa la de calcetines de Opal que trouxen de Noruega ía facer uns Hooray for me gloves... non teño agullas. Fun á miña tenda de las, a única que ten dobres puntas e circulares, e dinme que Pony so fabrica dende a 2,5. E cheguei a casa e mirei na páxina e hai dobres puntas dende 1,5 mm. E a muller da tenda creo que empeza a estar de min un pouco farta, que vou sempre pedíndolle cousas raras e con patróns en inglés que ela non entende.
O caso é que da igual, non teño agullas e teño que agardar para comezar a calcetalos. E estou prantexándome mercar un par de packs deses de ebay con 15 números de agullas de bambú por 15 €. Pero nunca as usei de bambú... ¿e se non me corre a la? ¿E se me rompen de facer filigranas desas que fago eu intentando pasar uns puntos por riba doutros?

O mini-Sheldon vai camiño de rematarse, xa atopei a maneira de facerlle a i-cord do borde e so falta ter un pouco de tempo para poñerlle as patiñas, os ollos... xa vos porei fotiños.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir