lunes, 5 de noviembre de 2007

Ravelry

Ó final sucumbín.
Non dixen nada, pero hai xa doce días que me apuntei a Ravelry (aleeeee, máis cousiñas que ver). E agora mesmo quédan 4489 persoas por riba de min, as invitacións estánse enviando a un ritmo de 1000 por día, así que botando cálculos a miña invitación chegará aproximadamente o sábado!!!
Non pode ser! Para que me apuntaría xusto ese día, marcharemos de viaxe sen botar unha ollada...
Irei para Noruega a ver un mundo distinto e voltarei a casa a ver outro, jeje.

Non sei se os precios das lás serán tan prohibitivos coma todos os demáis, pero facíame ilusión mercar algo para facerme un recordo, e de paso uns contavoltas, xa que aquí non existen e eu non son quen de levar a conta de máis de tres voltas se non as vou apuntando nun papeliño ( e aínda así...)
Por certo, quero encargar o Last Minute Knitted Gifts, pero mentres non me chega... alguén pode dicirme a la que necesito para a Chevron Scarf? Gústame o efecto a dúas cores e seguramente en tonos verdes. Unha axudiña?

Edito para especificar que non me refiro á marca de la nin o tipo, senón á cantidade, grosor e número de agullas... por facerme unha idea do que necesito, que non teño nin idea...


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir