lunes, 16 de julio de 2007

"Dos nenos hai que gardarse dende o berce"

Isto, díxome miña avoa cando lle contei o caso que segue, era o que dicía sempre miña bisavoa, non a cheguei a coñecer pero teño a sensación de que era unha muller moi sabia.
En casa de meus pais vivía ata hai uns meses unha cadeliña cocker que me regalaran cando eu era nena, chamábase Cookie. A Z. apenas a viu, e dende logo a última vez que a viu non sabía falar. Así que entenderedes a frase do título enseguida...
O outro día botaban pola tele un concurso de Agility e a Z. gozaba vendo ós cans. Cada vez que saía un Border Collie, moi semellante o can dos outros avós dicía: Fecha!! que así se chama. Xando saía algún can de capa parda dicía: Silva!! E de súpeto apareceu un cocker e dixo: Cookie!!!
O Moucho e máis eu mirámonos entre incrédulos e asombrados: Cantas cousas saberán os pequenos e cremos que non se enteran só porque non nolas din? Todo queda...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conta, conta...

Por se queres compartir